המאסטר שמנצח את ההכנות לחגים

עפר גדנקן No Comments on המאסטר שמנצח את ההכנות לחגים

אתגר מעניין מצפה השנה לעקרות הבית החרוצות. מפגש קרוב מאוד בין החזרה לשגרה לראש השנה. חודש אוגוסט שמוקדש על פי רוב כולו לחופש – מתקצר השנה לטובת הכנות לחגים.

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם התנור של סאוטר תהיו רגועים. מאסטר אחד בבישול ואפייה! כל מה שנותר הוא לקצור את המחמאות. אל תוותרו על תנור אפייה איכותי. לדברי שפים מפורסמים, זהו המכשיר החשמלי הקריטי ביותר במטבח, ובעיקר בתקופות של ערבי חגים בו הוא פועל שעות נוספות עד לסיום הכנת התפריט המושלם של תבשילים, מאפים, קישים, קינוחים. לאור חשיבותו העליונה יש לוודא שהתנור שלכם אכן נותן עבודה איכותית ובעל אמינות מוחלטת.

תנור סאוטר Built-in דגם 1065 SAI-, בעל דירוג אנרגטי A, של 'אלקטרה' , בהכשר המכון המדעי הטכנולוגי בראשות הרב הלפרין, הוא התנור שיבטיח לך את התוצאות המושלמות לעונת החגים. אפיה בתנור סאוטר תשאיר שובל של ניחוח מחמאות בלתי פוסקות. לתנור נפח פעיל של תא האפייה 65.5 ליטר, תא אפייה בגוון אמייל אפור יוקרתי וקל לניקוי, דלת בעלת 3 שכבות זכוכית, דלת פנימית בעלת משטח זכוכית חלק ללא ברגים, המאפשר ניקוי קל, זכוכית דלת פנימית מתפרקת לניקוי קל, מערכת אוורור היקפית, לשמירה על ארונות המטבח, דלת נסגרת בטריקה רכה – SOFT CLOSE, טבלת מתכונים ע"ג זכוכית הדלת הפנימית

בעל  10 תוכניות: טורבו אקטיבי, הפשרה, עליון+ תחתון, גריל חסכוני, גריל מוגבר, גריל+ טורבו, תחתון+ טורבו, פלטת שבת, תחתון, טורבו +תחתון, תאורה. טורבו אקטיבי המאפשר אפייה של 2 תבניות במקביל.

תכונות מיוחדות:

הלכתי לשבת. תבניות אפייה בטכנולוגיית ה- Pro Cook עם טקסטורת חלת דבש למניעת הדבקות המזון ולתוצאות אפייה מושלמת.

ועכשיו מבצע מיוחד: קונים תנור או כיריים מבית סאוטר ומקבלים מעבד מזון מקצועי – מתנה! כולל מגוון אביזרים: קערה בנפח 2 ל', כוס בלנדר בנפח 1.8 ל', מטחנת קפה ותבלינים, אביזר ללישת בצק, אביזר להקצפת ביצים ועוד.



0 תגובות